oikogeneiako
welcome to oikogeneiako
oikogeneiako

family and various

Αναζήτηση
 
 

Αποτελέσματα Αναζήτησης
 


Rechercher Σύνθετη Αναζήτηση

Πρόσφατα Θέματα
» Παιδικά πάρτυ και εκδηλώσεις
Πεμ Σεπ 24, 2009 8:41 pm από zenia

» Χρόνια Πολλά στην ιδιοκτήτρια αυτού του forum!!
Παρ Αυγ 28, 2009 7:18 pm από Admin

» Ανεξήγητα φαινόμενα-εικόνες.
Σαβ Ιουλ 18, 2009 10:27 pm από Admin

» Αφιέρωμα Michael Jackson
Σαβ Ιουλ 18, 2009 10:25 pm από Admin

» χιουμοριστικά τραγούδια
Σαβ Ιουλ 11, 2009 5:53 am από zzzz

» παραμύθια
Δευ Ιουν 15, 2009 9:06 pm από Admin

» καλημέρα
Πεμ Ιουν 04, 2009 12:48 pm από Admin

» πειθαρχια
Τετ Ιουν 03, 2009 9:38 pm από Admin

» Το μενού σήμερα
Τετ Ιουν 03, 2009 8:36 pm από Admin

Παρόντες χρήστες
1 χρήστης είναι συνδεδεμένος αυτήν την στιγμή:: 0 μέλη, 0 μη ορατοί και 1 επισκέπτης

Κανένας

[ Δες όλη τη λίστα ]


Περισσότεροι χρήστες υπό σύνδεση 7, στις Σαβ Απρ 03, 2010 5:53 pm

Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

προτίνετε ταινίες που είδατε

Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

1 προτίνετε ταινίες που είδατε Την / Το Κυρ Μάης 24, 2009 5:01 am

Admin

avatar
Admin
El Greco (2007)
http://www.veoh.com/videos/v6611150JryHHQdF

από τα καλύτερα που έχω δει

λίγα σχόλια

Από την ενετοκρατούμενη Κρήτη του 1566 μ.Χ., στη Βενετία κι από κει στο Τολέδο, όπου και θα καθιερωθεί ως ένας από τους κορυφαίους ζωγράφους όλων των εποχών. Η ζωή και η σύγκρουση με την ...πυρομανή καθολική εκκλησία του Κρήτα Δομίνικου Θεοτοκόπουλου (Nick Ashdon), γνωστότερου ως El Greco, ζωντανεύει μέσα από την πλέον φιλόδοξη ελληνική (εν μέρει) παραγωγή που επιχειρήθηκε ποτέ. Ένα δίχως άλλο μεγαλόπνοο σχέδιο που εκπονούσε ο Γιάννης Σμαραγδής για χρόνια, 'τρέχει' σε σενάριο του ιδίου με πάτημα στη μυθιστορηματικής αφήγησης βιογραφία του El Greco δια χειρός Δημήτρη Σιατόπουλου. Στοίχημα, το οποίο αποσκοπεί ασφαλώς σε μία εμπορική και καλλιτεχνική επιτυχία του ελληνικού κινηματογράφου κι ο οποίος 'σπεύδει' υπεριφάνως να προσεταιριστεί. Εδώ όμως θα ταίριαζε γάντι μία παράφραση του 'πρόσεχε τι εύχεσαι', κάτι σαν 'πρόσεχε τι αγκαλιάζεις'.

Ουδείς μπορεί να αρνηθεί στους παραγωγούς και συντελεστές του «El Greco» την αναγνώριση μίας προσπάθειας, με πρώτο το σκηνοθέτη, καθώς και το μεράκι με το οποίο αγκάλιασαν τη φιλόδοξη αυτή κινηματογραφική συμπαραγωγή ελληνικού ενδιαφέροντος. Υπάρχουν άλλωστε θετικά συστατικά στο όλο project. Τα κοστούμια και η απεικόνιση της εποχής είναι προσεγμένα, δίνοντας την πρώτη λαβή για ένα ταξίδι στο χρόνο. Μία πορεία που προσπαθεί να εμπερικλείσει ένα προσωπικό δράμα, σαφέστατα γενναιόδωρο προς το ζωγράφο, αλλά και μία συνολική απόδοση της μάχης φωτός-σκοταδιού, κοινώς του επιστημονικού και καλλιτεχνικού αναγεννησιακού κόσμου απέναντι στο σκοταδισμό και φονική λύσσα της εκκλησίας. Ένα ακόμα προσόν που θα συγκινήσει το κοινό είναι αυτή η διάχυτη πολυπολιτισμικότητα που διαπνέει το «El Greco», γεγονός ασυνήθιστο για τα ελληνικά δεδομένα.

Πέραν αυτών όμως το σκοτάδι επικρατεί κατά κράτος και φυσικά δεν αναφέρομαι στην έκβαση της ιστορίας που διηγείται ο Σμαραγδής. Κατά πρώτον, το σενάριο της ταινίας είναι ρηχό, έντονα ηθικοπλαστικό, υπονομεύοντας σχεδόν κάθε πιθανή υποκριτική επίδοση αξιώσεων, αν εξαιρέσουμε τον ιεροεξεταστή Nino de Guevara (Juan Diego Botto) που εκμεταλλεύεται επαρκώς την υποδόρια ομοφυλοφιλική φύση του χαρακτήρα του στην κόντρα με τον El Greco. Αυτό το κεκαλυμμένο γνώρισμα που αποδίδεται στον ιεροεξεταστή λειτουργεί ως μία ενδιαφέρουσα υπόθεση για την υπονοούμενη αφανή ερωτική φύση της εκκλησίας που η άρνηση της προσφέρει ανθρώπους στην πυρά.

Όμως κι αυτές καθαυτές οι ερμηνείες κυμαίνονται από τραγικές (βλέπε Δήμητρα Ματσούκα που εκτίθεται από τα αμάζευτα χαμόγελα και τα δύστυχα εκφερόμενα αγγλικά) ως ελαφρώς συμπαθητικές (Nick Ashdon). Πέραν αυτού, πρέπει να είναι εντελώς αφασικός ο τρόπος με τον οποίο επιλέγεται η εκφερόμενη γλώσσα σε κάθε σκηνή, μιας και λαμβάνουν χώρα περιστατικά όπως οι 'Έλληνες' El Greco και Νικολός (Λάκης Λαζόπουλος) να μιλούν ελληνικά σε κρητικό έδαφος και αγγλικά όταν τοποθετούνται αλλού. Μία λύση θα ήταν να χρησιμοποιηθεί μία και μόνο γλώσσα.

Αλλά ακόμα και το κλείσιμο της ταινίας συνεχίζει να βρίσκεται χαμένο στην ελαφρότητα των σεναριακών λύσεων, όπως επιβεβαιώνει η έκβαση της δίκης του Greco όταν εκείνη καθορίζεται από τον πύρινο λόγο του που προκαλεί ένα όραμα συνείδησης στον ιεροεξεταστή Guevara. Ενδεικτικό της γενικότερης απουσίας ταυτότητας του «El Greco» είναι η παράδοξα καλογυαλισμένη και φανταχτερή φωτογραφία που προσπαθεί να ακυρώσει την οπτική αναπαράσταση της εποχής. Θυμίζω πως μιλάμε για μία ταινία εποχής κι όχι για τον «Alfie». Εν κατακλείδι, αν δε σταθούμε απλά στην προσπάθεια και την συναισθηματική οικειοποίηση της ταινίας λόγω καταγωγής της, βλέπουμε πως το μόνο που καταφέρνει είναι να κάνει ακόμα κι αυτό το προβληματικό «Goya's Ghosts» να δείχνει ταινία αξιώσεων.

Υ.Γ.1. Το ελληνικό σινεμά καταστρέφεται χάρη στα 'φιλικά χάδια' και την έλλειψη ουσιαστικών απαιτήσεων. Παραδείγματα, η συνεπέστατη απουσία σεναρίων της προκοπής και η όλο και συχνότερη οικειοποίηση του δόγματος πως τα λεφτά κάνουν τις μεγάλες ταινίες. Αυτά που κοροϊδεύουμε στις 'αμερικανιές' δυστυχώς τα λουζόμαστε.

Υ.Γ.2. Για τη συμμετοχή του αείμνηστου Σωτήρη Μουστάκα αρκεί το εξής: κάποτε ο ίδιος ο John Kassavetes, εκτιμώντας το ταλέντο του από την εμφάνισή του στο 'Ζορμπά', απέστειλε αεροπορικά εισιτήρια στο ζεύγος Μουστάκα ώστε να μεταναστεύσει στην Αμερική. Δεν πήγε ποτέ...
σχόλια από http://www.cinemanews.gr/v5/movies.php?n=4978



για να δείτε την ταινία ολόκληρη θα πρέπει να κάνετε Download το VeohTV BETA

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://oikogeneiako.forumgreek.com

2 Απ: προτίνετε ταινίες που είδατε Την / Το Πεμ Μάης 28, 2009 8:58 pm

Admin

avatar
Admin
Angels And Demons
πολη καλη ταινεια αλλα επειδη εχω διαβασει το βιβλιο φάνηκε οτι ελειπαν πράγματα
Very Happy


Δύο χρόνια μετά τον ‘Κώδικα Da Vinci’, ο καθηγητής Λάγκτον επιστρέφει… για να ανακαλύψει ακόμη μια φορά πως δυνάμεις που έχουν τις ρίζες τους στην αρχαιότητα δεν είναι διατεθειμένες να σταματήσουν σε τίποτα, προκειμένου να επιτύχουν τους στόχους τους. Όταν ο Λάνγκτον ανακαλύπτει στοιχεία που μαρτυρούν πως αναβιώνει μία αρχαία αδελφότητα, γνωστή ως οι Πεφωτισμένοι – η πιο ισχυρή μυστική οργάνωση που έδρασε ποτέ στην ιστορία – έρχεται αντιμέτωπος με τη θανάσιμη απειλή κατά του μεγαλύτερου εχθρού της μυστικής οργάνωσης: της Καθολικής Εκκλησίας. Με τον χρόνο να μετράει αντίστροφα, ο Λάνγκτον καταφθάνει στη Ρώμη όπου ενώνει τις δυνάμεις του με την Βιττόρια Βέτρα, μια όμορφη και αινιγματική Ιταλίδα επιστήμονα. Ο Λάνγκτον και η Βέτρα ξεκινούν ένα ασταμάτητο κυνηγητό μέσα σε σφραγισμένες κρύπτες, επικίνδυνες κατακόμβες, εγκαταλειμμένους ναούς και ακόμη και μέσα στα έγκατα του πιο κρυφού τάφου πάνω στη γη, ακολουθώντας τα 400-ετών ίχνη αρχαίων συμβόλων που αποτελούν τη μόνη ελπίδα σωτηρίας για το Βατικανό.

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών http://oikogeneiako.forumgreek.com

3 Απ: προτίνετε ταινίες που είδατε Την / Το Τρι Ιουν 02, 2009 2:18 am

Την El Greco την έχω δει και μου άρεσε πάρα πολύ.

Επίσης είχα μεγάλο κόλλημα με τις Αναμνήσεις μιας γκέισας. Πολύ καλή απόδοση του βιβλίου


Memoirs of a geisha...

Σκηνοθεσία: ΡΟΜΠ ΜΑΡΣΑΛ Σενάριο: ΑΡΘΟΥΡ ΓΚΟΛΝΤΕΝ Ηθοποιοί: ΖΑΝ ΖΙ ΓΙ , ΜΙΣΕΛ ΓΙΕΟ , ΓΚΟΝΓΚ ΛΙ , ΚΕΝ ΓΟΥΑΤΑΝΑΜΠΙ , ΚΟΤΖΙ ΓΙΑΚΟΥΣΟ , ΓΙΟΥΚΙ ΚΟΥΝΤΟ Διάρκεια: 146 λεπτά Πρεμιέρα: Πέμπτη, 12 Ιανουαρίου 2006 Χρονολογία παραγωγής: 2005 Είδος ταινίας: ΙΣΤΟΡΙΚΗ Χώρα παραγωγής: ΗΠΑ Καταλληλότητα ταινίας: ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ

Στην Ιαπωνία του 1929, μία φτωχή οικογένεια αποφασίζει να πουλήσει την εννιάχρονη κόρη τους Τσιγιό, στο σπίτι μίας γκέισας, πρακτική ιδιαίτερα συνηθισμένη την εποχή εκείνη. Εκεί, η μικρή Τσιγιό δεν θα αργήσει να γευτεί τη σκληρότητα των γύρω της, εξαιτίας της απαράμιλλης ομορφιάς και εξυπνάδας της, προσόντα που όπως είναι φυσικό προκαλούν τη ζήλια. Ευτυχώς, για την Τσιγιό, όταν μία άλλη γκέισα, η Μεμεχά, βρεθεί στο δρόμο της και αναγνωρίσει τα προσόντα της, την "αγοράζει" και τη μεταφέρει στο δικό της σπίτι. Εκεί, υπό την καθοδήγηση της Μαμεχά, η Τσιγιό θα μετονομαστεί σε Σαγιουρί και θα εκπαιδευτεί σε όλα όσα οφείλει να γνωρίζει μία γκέισα για να μπορέσει να επιβιώσει και να διακριθεί. Σύντομα, η φήμη της μεγαλώνει και έτσι της δίνεται η δυνατότητα να εισχωρήσει στην καλή κοινωνία και να γνωρίσει τον πλούτο, αλλά και τους σημαντικούς ανθρώπους της εποχής της. Ξαφνικά όμως, η δίνη του Β' Παγκοσμίου πολέμου παρασέρνει τα πάντα στην Ιαπωνία, αλλάζοντας ολοκληρωτικά και τη ζωή της Σαγιουρί. Όμως, ακόμα και όταν όλα γύρω της γκρεμίζονται, ο έρωτάς της για έναν άντρα θα είναι για πάντα το σταθερό σημείο αναφοράς της…



_________________
Χαμογελάτε ! Είναι μεταδοτικό!

Επισκόπηση του προφίλ των χρηστών

Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης